pondělí 15. srpna 2016

To nejdůležitější - rozhodnout se a naplánovat to

Jak jsem se rozhodl, tak jsem také učinil. V půlce července 2016 jsem se z Gruzie, kde s přítelkyní žijeme, vrátil na skok do Prahy, zakoupil od kamaráda Pavla stroj Honda FMX650 (funmoto ideální na cesty), zařídil potřebné papírování, technické záležitosti, nakoupil vybavení na cestu, potkal se s pár přáteli, dal pár piv, sjel kus řeky Sázavy a vydal se zpět do svého, teď už druhého, domova v Tbilisi. Nebudu tam hned, chvíli to potrvá. Ale o tom to je a já jsem zvědavý, co vše se mi přihodí a co cestou uvidím. Myslím, že během zhruba 4000 km, které v sedle i se zajížďkami absolvuji, toho nebude málo a stane se lecos. Nicméně věřím, že budou převažovat pozitivní dojmy. I přesto, že motorům nerozumím, nikdy jsem nejel dál než Praha - Mladá Boleslav a nebudu s sebou mít nikoho, kdo by mi pomohl.


Plán cesty je následující: Praha -> Mladá Boleslav (máma) -> Poděbrady (táta) -> Brno (kámoš) -> Tbilisi. Že to nemám moc promyšlené? Vůbec. Ale mám chytrý telefon a papírovou mapu Turecka.







Žádné komentáře:

Okomentovat